Aurkezpena

Nagore Ibarlucea, Irune Muxika eta Maitane Ortube EHUko Pedagogia graduko ikasleak gara. Lan honen bidez haurrak idazten ikasteko gurasoentzako gida bat osatu dugu. Ondoren, haurrek idazmenenean zailtasunak izaten dituzten esparru desberdinak identifikatzera zuzendu gara (eskola bateko beharrak aztertuz) eta gure esku-hartzearen jarduerak honi zuzenduta egonez.

Amaitzeko, nahiko genuke jarduerak erabili ondoren, blogg-aren amaieran agertzen den galdetegia erantzutea jarduerak hobetzeko asmoz. Eskerrik asko!

*Momentuz lanean gabiltza blogger-arekin, barkatu eragozpenak.





viernes, 15 de noviembre de 2019

2. SAIOA: Letra bakoitza ulergarria dago?

JARDUERA:

Umearen letra bakoitza ulergarria izateko, hurrengoa proposatzen dizuegu: Hasteko, umeari hitz batzuk diktatu itzazue eta letrak ulergarria idazten dituen ala ez fijatu zaitezte. Ariketa honetan, ortografia akatsak alde batera lagako ditugu, letren ulergarritasunari garrantzia emanez. Zuek, ulergarria egiten ez dituen letrak apuntatu eta metodologia atalean atxikitzen dizuegun fitxan letra bakoitzak nondik nora idaztea gomendatzen den agertuko zaizue eta umeari letra hori nola idatzi (nondik-nora) komentatu eta letra praktikan jartzea gomendatzen dizuegu.

1. Diktaketa hitzak. Diktatu daitezkeen hitz batzuk ondorengoak izan daitezke (zuek nahi dituzuenak erabili itzazue): Motxila, hamar, txakurra, zuria, beltza, margoak, belarra, elefantea, jirafa...

2. Fitxa. Letrak nola idatzi behar direnaren fitxa ondorengo link-ean aurkituko duzue:




Gutxi gora behera, 30 minutu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario