Aurkezpena

Nagore Ibarlucea, Irune Muxika eta Maitane Ortube EHUko Pedagogia graduko ikasleak gara. Lan honen bidez haurrak idazten ikasteko gurasoentzako gida bat osatu dugu. Ondoren, haurrek idazmenenean zailtasunak izaten dituzten esparru desberdinak identifikatzera zuzendu gara (eskola bateko beharrak aztertuz) eta gure esku-hartzearen jarduerak honi zuzenduta egonez.

Amaitzeko, nahiko genuke jarduerak erabili ondoren, blogg-aren amaieran agertzen den galdetegia erantzutea jarduerak hobetzeko asmoz. Eskerrik asko!

*Momentuz lanean gabiltza blogger-arekin, barkatu eragozpenak.





viernes, 15 de noviembre de 2019

3. SAIOA: Alfabetoaren proban ez daki ordena?

JARDUERA: 

Jarduera honetan, haurrak alfabetoa menderatzen duen aztertuko dugu. Gaitasun hauek ikusi ahal izateko, bi jardueraz baliatu zarete. Hasteko, lehen jarduera (Scratchean) alfabetoaren kanta izango da, haurrak, lehen da bizi altuan abestuko du, abestia entzuten doan heinean, zuek bere ondoan zaudetela, alfabetoa orri txuri batean idatziko du. Idazten bukatzerakoan, haurrak idatzi duenari erreparatuko diozute. Haurrak omisioak edo ordenena saltoak eman ahal dituen ikusi ahalko duzue. Hauek eman izanez gero, alfabetoa ongi ez dakienaren ebidentzia izango da. Horrez gain, bigarren jarduera Scratcharekin burutuko du ere. Bertan, alfabetoaren segida jarraitzen da, adibidez, H hizkiaren atzetik I hizkia dator. Jarduera honetan bi maila daude, hasieran denbora mugatu gabe egongo da eta gero haurra arinago erantzuten saiatu beharko du.


1. Jarduera: Jarduera hau Scratch aplikazioan sortu dugu eta beraz, jokoa link honetan aurkituko

duzue:
 


 2. Jarduera: Jarduera hau Scratch aplikazioan sortu dugu eta beraz, jokoa link honetan aurkituko duzue:


 


 Gutxi gora behera, 30 minutu

No hay comentarios:

Publicar un comentario